loading...
mehdi7642.rozblog.ir
mehdi بازدید : 17 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟

میگه بله می خوایید برید پیششون؟

پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

............

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه

می پرسه یعنی درستش کنم؟

پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد برگرده سر کارش …

...............


 

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف می زنم

یارو داره رد میشه میپرسه شما ایرانی هستین؟

پـــ نه پـــ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن …

...............

یکی زنگ زده می گه شما علی آقا هستی ؟

می گم نه

می گه پس اشتباه گرفتم؟

پــ نــ پـــ من علی آقام  تو  تصادف شدیدی که دیروز داشتم حافظمو از دست دادم حالا چکار داری ؟

.............

تو هواپیما نشستم دارم دعا می خونم

بغل دستیم می گه دعا می کنی سالم برسی؟

پــ نــ پـــ دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می کنم سقوط کنیم …

...........

از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید

میگ ه باز تو کلید یادت رفت؟

پــ نــ پـــ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم امشب می خوایم بریم سرقت …


..........

پسر خالم تا لباس فرم منو دیده میگه رفتی سربازی؟

پــ نــ پـــ عشق پلیس داشتم به بابام گفتم برام از این لباس ها بخره …

..........


 

ساعت 7 صبح رفتم برا امتحان دانشگاه نگهبانه می پرسه امتحان داری؟

پــَ نه پــَ اومدم خمیر بزنم تا یه ساعت دیگه شاطر میاد پخت کنه ور بیاد …


...........


 

کله صبحی رفیقم می خواست بیاد درس بخونیم

بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار

گفت واسه صبونه ؟

پــ نــ پـــ مگه داستان ملخ و مورچه رو نشنیدی ؟ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون می خوام


...........

یه بنده خدا چاقو خورده در حد بشکه 20 لیتری داره ازش خون می ره بردیمش اورژانس

پرستار می گه آوردین بستریش کنین؟

پــ نــ پـــ آوردیم خون بده

..

...

....

.....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 806
  • کدهای اختصاصی

    چت روم


    بازی آنلاین


    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    پیچک

    فال حافظ

    پیچک

    کد جمله های دکتر شریعتی

    کد جمله های دکتر شریعتی

    کد جمله های دکتر شریعتی

    کد جمله های دکتر شریعتی



    ساعت فلش

    داستان روزانه

    داستان کوتاه

    داستان کوتاه
    Online User

    جدول لیگ برتر

    کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    ابزار وبلاگ